Klachten

Heeft u een klacht?


Erg vervelend om te horen dat onze dienstverlening niet naar uw tevredenheid is verlopen. 

Regional Besparen wil u altijd zo goed mogelijk van dienst zijn. Gelukkig lukt dit in de meeste gevallen ook. Toch kunt u ontevreden zijn over ons werk. U bent bijvoorbeeld ontevreden over een medewerker of de manier waarop de verkoop tot stand is gekomen of er is iets beloofd dat wij niet na zijn gekomen. U heeft dan een klacht. Blijf niet met deze klacht zitten, maar maak deze kenbaar aan ons.

Wij streven naar klanttevredenheid. Biedt u ons de kans om deze klacht op te lossen dan garanderen wij u een oplossing naar uw tevredenheid. Mede dankzij u kunnen we dan ook onze werkzaamheden verbeteren.


U kunt uw klacht kenbaar maken op de volgende manieren:

  • U kunt een mail sturen naar info@Regional Besparen.nl en geef daarin aan de strekking van uw klacht en vermeld daarbij uw NAW gegevens.

Neemt u telefonisch contact op met onze klachten functionaris op het telefoonnummer 085-7326993.